12 december..

Som jag skrev i fredags så blev det lite ändrade planer, satt hemma som jag sa, i mjukiskläder, låg mysigt inbäddat i min säng och höll på titta på Inception, halvsovandes, tills min kära vän francisca och sandra kom hem! haha ja såklart så skulle de dra med mig de skulle inte gå hemifrån tills jag klädde på mig och fixade mig, så de blev som de blev spontant blir ju alltid bäst säger man, blev en utgång på pluto. Har alltid hört att det inte är kul att vara nykter på krogen men bullshit säger jag bara!
Men däremot igår och idag har de bara varit massa filmer för min del, känns som det är de som behövs just nu bara relaxa..Tittade nyss klart på Avatar, grymt bra film!Äntligen kan jag säga att jag sett den hihi.
Idag var jag också på stan en snabbis med tjejerna, köpte min första julklapp, till min lilla prinssesa:)

Vill påpeka Fan va skönt det ska bli med jullov snart! Plus så kommer min faster från chile nästa måndag! I en månad stannar hon så Hoppas man kommer på andra tankar ett tag, slippa undan andra grejer man har att tänka på..och bara njuta av den lilla tid hon stannar med oss.

How to deal..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0