19 december redan!!!

tjeena tjena!

Allt rullar på som det ska, inte så mycket nytt faktiskt!
I fredags blev det en utgång med franci! haha säger bara sjukt kul vi hade!! Vi va på wine and beer där det var club mojito eller nånting sånt, en latino kväll eller hur man ska sätta det på ord, träffade massa roligt folk och hade skit kul! Innan krogen blev det en middag hos min vän Sada som fyllde 19 i veckan! Blev skit god tacos hos henne och massa godis och chips, de skulle precis sätta på en film innan jag taggade tilll stan och mötte franci..

Imorrn så kommer den längtade dagen! Min faster är äntligen här då!! Hon sitter på flygplanet nu fan va soooft!! skit kuul det också, sen på onsdag blir det jullov och balen!!


en bild från 2009 chile!! jag och min faster som kommer:D:D


haha en skit söt bild från chile när jag va där 2009! mina kusiner och fastrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0