addicted to you

Dålig uppdatering märker jag! En gång i veckan får räcka för mig

Äntligen helg efter en ovanligt jobbig vecka både i skolan och annat..då äre dags att vila upp sig
Har inte gjort så mycket under veckan, skolan och träffat vännerna, dock bara tränat en gång den här veckan, får fan ta tag i träningen ingen latmask här inte.

Idag har det bara varit skolan, slutade efter ett naturprov som gick åt helvete haha, träffade mina homiies efter skolan gick ti stan käkade snacka, försökte få med mig ikväll på en utgång men pallar inte med sånt nu nu är bara vila vila vila.

Har städat till nu sen jag kom hem vilket var vid 4? Damn 2 timmar, snart är det dags för en skön dusch, funderar på att göra om designen på bloggen får se om jag orkar med det, annars ikväll blire bara att ta det lugnt, ska titta på två filmer som jag ligger lite efter med, Inception och Avatar.




och avslutar inlägget con mi guachita rica( bilden är från första utgången)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0