Balen: check!!

Vart ska man börja! Haha hade sjukt kul igår!!

De började med att jag drog till Illi i pb sen kom skjussen till sheila! Där va vi fixade oss drack lite chillade, Best och Nina kom också! Vi drog vidare mot statshuset eftersom balen va där! skit mysigt!! Började med att vi satte oss det var bordsplasering, vi käkade gott, fick efterrätt sen mmm! Sen blev de sjukt mycket dans! Och en kille från idol kom och sjöng!
haha men bandet som spelade det var inte 2010 musik det var..vet inte vad de heter riktigt men som Grease- you're the one i want, den sortens musik fan va kul vi hade! lite senare klockan 11 ungefär så kom en DJ, som började spela musiken som kommer på krogen så de blev lite mer tagg till krogen dåra,vid halv 1 så drog jag vidare till Pluto, där träffade jag på massa vänner och hade de skit kul! Bilderna kommer upp senare eftersom jag inte har dom nu! men fatta det är bara ett jävla halvår kvar sen fucking studenten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0