Barnvakt idag till min prinssesa!

Rean igår var ju inte direkt bra! Haha jag och emma var väldigt frustrerade allt folk gjorde oss lite kaosiga! Och köerna! vi hade inte ens lust att pröva nåt, men till slut så fick vi med oss några grejer hem funderade på att ta kort på det och sen lägga ut men sen fick jag förståndet tillbaka haha inget illa menat till andra!

Idag skulle jag egentligen åka till Stockholm! Med mamma och min faster! och med min syrra, men Mauro(hennes kille) ville åka! Så jag är skyst nog att låta han åka så jag kan vara barnvakt åt lilla yazmin hela dagen! är ensam hemma också så får se om det blir nåt besök av vänner lite senare hihi

Just nu sitter vi och tittar på SvampBob och jag städar lite


Kommentarer
Postat av: nadja

hallå uppdatera fuling :D!!

2011-04-02 @ 23:33:07
URL: http://beweb.blogg.se/
Postat av: jessica

haha ofta, omg jag titta typ bara på en sida hade jag kollat på flera hade jag nog dött , hahaha min garderob behöver verkligen fyllas på , har bara kläder från flera år tillbaka hahahaha :D

2011-08-15 @ 18:24:38
URL: http://jjejje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0