"there she goes" Bob marley

Love is a guessing game..
Mycket lyssnande på Bobban ikväll!

idag var man i skolan för juldansen only,.kuul!

Nu sitter jag hemma och väntar på min faster som vaxar mig haha..

Fan vet inte ens vad jag ska skriva tankarna är på en helt annan bana, min faster påminner mig hela tiden
om hur mycket jag har förändrats sen jag var i chile för ett och ett halvt år sen..att jag var mer gladare och skrattade mer, får mig och tänka på hur mycket man kan ändras på så kort tid..Kanske är de nu bara för man är trött..inte kul att hon ska se mig som en negativ och tråkig människa..Får försöka fixa de här och lär mig med tiden säkert!

Imorrn är det balen! som man längtat till då och då..Men frågan är ju vad man ska ha på sig..kul att man ska vara i sista minuten så får se hur de också fixar sig Om det fixar sig tills imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0