Underbar födelsedag

Då har man fyllt mina längtade 18 år med syrran!
Det firades i torsdags med familj och vännerna, mysigt! sen på fredagen blev det en utgång ofcourse med de närmaste! Blev en skit bra förfest här(enligt mig och compani) drog härifrån vid halv elva och vidare till pluto, kunde inte blivit en bättre första utgång med mina vänner!

Och igår blev det krogen runda med emma, krogen och krogen..Först drog vi till w&b och drack lite sen vidare till Silk, måste ju testa på lite olika varianter..skulle bli en bra kväll men slutade lite fail, men som vi sa till varandra så försökte vi iallafall och det va de som räknades..
Puss på mina vänner som har gjort min födelsedag till en av de bästa =)


Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-12-06 @ 15:50:42
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0