Frozen

Heej, nu sitter jag hemma hos nadia och hon håller på att städa hihi :) så jag emma nadias kompis sitter här och skirver på hennes blogg.
Idag kom nadia först hem till mig hade vart lite knakigt i skolan så hon kom till mig vi gick och köpte chips sedan bädda vi ner oss i sängen och satte på filmen FROZEN.

Filmen var väldigt bra, lite tråkigt slut dock men men... Den handla om 3 personer som fastnar i en skidlift, det är kväll och ingen vet att dem är där, vädret drar upp till storm och kylan är på topp. Dem funderar länge på hur dem ska komma ner därifrån, skidorten skulle inte öppna förns 4 dagar och de vart allt för länge för att klara sig där uppe. En av killarna bestämde sig för aatt hoppa ner vilket inte slutade bra, vill helst inte säga vad som händer då men wtf mohaha.... han bryter båda sina ben så att dem sticker ut och inte nog med det vargarna kommer ut.... sedan kan ni ju bara gissa vad som händer sen med 2 personer kvar i liften ;) ...

Nu ska ja fortsätta att umgås med min fina vän, hoppas jag gett er en film att kolla på nu
Puss och kram på er, och nadia jag älskar dig (L)

här kommer några bilder på oss :)

nadia och jag :)skit gammal bild på oss, men den bjuder jag på :)love you

Kommentarer
Postat av: anonym

åh ni är så jävla söta tjejer, fortsätt blogga du gör ett bra jobb! :)

2010-11-11 @ 20:44:27
Postat av: naddi the best

NAAW :') emma din hoe börja blogga så du kan bli rik o bjuda mig på en middag med din fösta blogglön(a)

2010-11-11 @ 20:49:13
Postat av: hej

haha hur visste du att de va jag :D hih men e sämst på blogga :(

2010-11-12 @ 19:21:13
Postat av: Krille JR

your butiful you butiful its true

2010-11-13 @ 23:47:16
URL: http://beweb.blogg.se/
Postat av: Krille JR

your butiful you butiful its true

2010-11-13 @ 23:47:52
URL: http://beweb.blogg.se/
Postat av: Krille JR

you butiful you butiful its true

2010-11-13 @ 23:50:04
URL: http://beweb.blogg.se/
Postat av: chrippe

yo yo yo ville baara säga ATT DU har ett skit fin blogg, och du e verkligen söt som socker :$ puss

2010-11-13 @ 23:52:00
URL: http://beweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0