Med tjejerna

:Livet är himmelskt när dina vänner är änglar

Så sant! Har vart med min girrl Illi den! hela dagen, vi har varit hos henne, ätit, snackat, skrattat, promenerat fan allt rättare sagt =)
Vid 20 tiden kom Nina till Pb hem till henne, vi drog till stan & mötte upp Sheila & Sada, där blev de en fika :)

Mådde inte direkt bäst den här morgonen men känner att jag kommer lägga mig med ett toppen humör tack vare mina vänner.

Nu sitter jag på mammas data här i vardagsrummet med mami & papi vi tittar på en film på kanal 3..finns skit många bra filmer idag hihi mys..

Fast de fanns en dålig sak idag som hände..mina enda hörurar gick tyvärr sönder -.-
Lägger upp bilder lite senare när jag sitter på andra datan eftersom har en antal att lägga upp!
 TUDILUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0